VBorisova

Виолета Борисова

Виолета Борисова е собственик и вдъхновител на българския моден бранд LUCY Fashion. Създадена преди 20 години, днес марката, с изцяло български собственост и капитал, е лидер в сегмента дамска мода за страната ни. „Нашата цел е всяка дама, която облече LUCY, да носи не просто дреха, а настроение, стил и елегантност. Да бъде момиче със самочувствие! Дрехите на LUCY са с главна роля в гардероба на модерната българка, което изпълва със съдържание и слогана на марката – обичаме да ви обличаме!

ElinaSp

Елина Спасова

Любовта между виното и Елина Спасова започва преди 20 години, 12 от които тя прекарва на позицията маркетинг директор на „Домейн Бойар". Като човек отговорен за цялостната рекламна и комуникационна политика на компанията, Елина е основен двигател на проекта, създал „Жар" – най-големия сило-графит на Балканите, който се намира в избата на бранда в Сливен. Реализирана от графити артиста Nasimo, композицията по случай 30-годишнината на марката спечели адмирациите на хиляди и отправи вдъхновяващото послание, че независимо от изпитанията на епохата трябва да се насладим и оценим красотата на всеки етап от живота.

Miam

Мирослава Нейчева

Мирослава Нейчева е съосновател на MIAM Mini Market. Определя мястото като квартален магазин за истински домашно приготвени храни, разпознаваеми минибургери и други страхотни продуктиДобрият вкус е нещо, което Мира носи в себе си и успешно пренася към храната, която приготвя и предлага. С екипа на MIAM са чудесен пример за стратегическия подход на една малка компания във времена на пандемия, успешно трансформирала кетъринг бизнеса си в ново, тренди място, което предлага храна с характер и стил.

SPavlova

Силвия Павлова

Преди 7 години Силвия Павлова основава Wooden Spoon с идеята да предложи възможно най-чистата и честна грижа за кожата. Продуктите на марката се изработват изцяло с хранителен клас биомасла и стъпват върху поговорката: Ако не можеш да си изядеш крема, не го слагай върху кожата си". Wooden Spoon бързо набира последователи и достига продажби в 36 страни по света. Най-емоционалният успех за бранда до момента е поканата от кралския кореспондент Робърт Джобсън за представяне историята на основателката му в първата биографична книга за сина на херцозите на Съсекс – Арчи Харисън Маунтбатън-Уиндзор.

Категории за гласуване

Моля оставете своя глас за останалите категории

In partnership with